Un spectacol incredibil de viu, îmbibat de umorul negru specific autorului, în care descoperi poveștile torturilor comuniste din perspectiva torționarului.
Cadoul ideal, indiferent de ocazie
Surprinde-i pe cei dragi cu un voucher-cadou pentru achizitionarea biletelor la orice eveniment de pe mySTAGE!
Cadoul perfect pentru cei dragi
Surprinde-i pe cei dragi cu un voucher-cadou pentru achizitionarea biletelor la orice eveniment de pe mySTAGE!
si te vom anunta cand vor fi spectacole noi
{{rep.locatie.name}}, {{rep.sala.name}}, {{rep.oras}}
{{rep.locuriRamase}} bilete ramase
{{rep.locatie.name}}, Sala {{rep.sala.name}}, {{rep.oras}}
NU REGRET NIMIC
de Székely Csaba
Cu: Irina Antonie, Lucian Iftime, Dan Rădulescu
Regia: Eugen Gyemant
Scenografia: Maria Nicola
„Nu regret nimic” este o producție Teatrul ACT, susținută de Fundația Simona Halep, Dedeman și Mobexpert.
Spectacolul nu este recomandat persoanelor sub 16 ani.
„Textul lui Székely Csaba este incredibil de viu, îmbibat de umorul negru care a devenit deja un brand personal al dramaturgiei sale. O poveste care amintește de Leon al lui Luc Besson pune față în față personaje pe cât de întunecate, pe atât de pline de o culoare ca de benzi desenate. Pornind de la o temă politică, textul coboară în dedesubturile psihologiei criminale pentru a descoperi povestea torturilor comuniste din perspectiva torționarului.
Spectacolul va combina nostalgia anilor `90 cu universul desenelor animate japoneze pentru a transmite aura de familiaritate și fantastic pe care o exercită asupra noastră ororile despre care știm atât de multe și în același timp, atât de puțin. Dar performanța cea mai mare va fi să facem din niște monștri, ființe tridimensionale pe care să le putem nu doar înțelege, ci poate chiar iubi puțin. ”
Eugen Gyemant – regizor
Cronici:
❝ Nu regret nimic este un spectacol care spune o poveste tristă, cu urme de umor, cu puţin praf de absurditate şi cu o emoţie copleşitoare dată de umanitatea care se naşte chiar şi în cei mai brutali dintre criminali. În mod paradoxal, este un spectacol despre o iubire atipică, mai curată, mai sinceră şi mai asumată decât toate declaraţiile siropoase, filmele romantice sau emoticoanele colorate. Are un substrat dens de realism-fantastic în care e perfect posibil ca iubirea să existe în cea mai pură, onestă şi completă formă, tocmai în mijlocul crimelor, al abuzurilor şi al suferinţei. ❞ Alina Epîngeac în Yorick.ro
❝ Sunt toate datele ca doritul catharsis să se producă: regizorul Eugen Gyemant a construit relații veridice și raporturi complexe între personajele create de Székely Csaba, iar actorii aleși sunt versatili (Dan Rădulescu) și plini de o energie care în unele scene pare greu de cuprins în mica sală a Teatrului Act (Irina Antonie, Lucian Iftime). (...) teatru tradițional, bine scris și bine jucat. ❞ Cristina Modreanu în Scena.ro
❝ Nu regret nimic, piesa excepțional scrisă de Székely Csaba, ingenios înscenată de Eugen Gyemant și fără cusur interpretată de Irina Antonie, Lucian Iftime și Dan Rădulescu, în decorul inspirat al Mariei Nicola. (...) Cu tensiunea subtil gradată, cu mult umor (negru) și cu impresionante întorsături de situație, Nu regret nimic propune o viziune cu totul și cu totul diferită despre istoria neagră a comunismului autohton. De văzut obligatoriu! ❞ Gabriela Hurezean în Muze și arme
❝ În Nu regret nimic joacă un trio foarte bine sudat, dovadă că Eugen Gyemant își cunoaște foarte bine actorii și îi întrebuințează la maximum: Dan Rădulescu strălucește în niște scene care pot deveni material de studiu pentru viteza cu care reușește să se joace cu emoțiile; Irina Antonie este plină de energie, joacă la limita unui contre emploi fără să teatralizeze nici măcar o secundă. Cât despre Lucian Iftime, am spus-o și mai sus: se desfată în rol! (...) face un exercițiu de măiestrie din a ține personajul pe aceeași linie, ceea ce nu e puțin lucru deloc. ❞ Nona Rapotan în Bookhub.ro
❝ Nu regret nimic vorbește despre multe lucruri și o face extrem de inteligent prin textul scris de Székely Csaba. (...) te forțează efectiv să privești o realitate în față și să reacționezi la ea. Te forțează să încerci să înțelegi, dar nu înțelesul acela superficial, de suprafață, ci acela visceral, care taie în carne vie. Eugen Gyemant dozează și alternează totul cu un simț foarte fin al măsurii. (...) construiește atent, cărămidă după cărămidă, un spectacol care înfierează gândurile, explicațiile și sentimentele celor trei personaje în carnea și sufletul tău de spectator. ❞ Delia Grigorescu – blog personal