Spectacolul Teatrului Masca este unul dintre cele mai originale din oferta teatrala bucuresteana.
Cadoul ideal, indiferent de ocazie
Surprinde-i pe cei dragi cu un voucher-cadou pentru achizitionarea biletelor la orice eveniment de pe mySTAGE!
Cadoul perfect pentru cei dragi
Surprinde-i pe cei dragi cu un voucher-cadou pentru achizitionarea biletelor la orice eveniment de pe mySTAGE!
si te vom anunta cand vor fi spectacole noi
{{rep.locatie.name}}, {{rep.sala.name}}, {{rep.oras}}
{{rep.locuriRamase}} bilete ramase
{{rep.locatie.name}}, Sala {{rep.sala.name}}, {{rep.oras}}
De ce sa vad acest spectacol?
Adaptare non-verbala dupa D’ale Carnavalului si Conu’ Leonida fata cu reactiunea, spectacolul Teatrului Masca este unul dintre cele mai originale din oferta teatrala bucuresteana. Jocul precis al actorilor traduce binecunoscutele replici ale celor doua piese intr-o abordare cu totul noua a scriiturii lui I. L. Caragiale, in timp ce toate elementele – decor, lumina, cantecele de mahala – completeaza tabloul unui spectacol... revolutionar!
Care e povestea?
Nae Girimea, frizerul mahalalei, este un barbat care iubeste si este iubit. Un biletel de amor ratacit in mainile gresite face, insa, ca de iubirea lui cu Didina sa afle Pampon, amantul oficial al Didinei. In acelasi timp, de aceasta relatie afla si Mita Baston, o alta iubita, care se credea unica stapanitoare a inimii lui Nae. Violentul Pampon si geloasa Mita isi gasesc alinarea in frontul comun pe care il ridica si in planurile de razbunare pe cel care le-a zdruncinat linistea. In acest vartej nebun intra si Cracanel, intretinatorul oficial al Mitei. Conu Leonida si Efimita intregesc acest tablou al framantarilor politice si amoroase intr-o mahala din Bucurestiul inceputului de secol 20.
Va reusi, oare, Carnavalul care se pregateste sa puna stapanire pe mahala, sa limpezeasca acest carusel nebun de cautari, tradari intortocheate si amenintari?
Regizorul, actorii, piesa
Este un paradox în faptul că aproape toate montările mele sunt comedii, eu fiind un om mai degrabă înclinat spre tragedie, meditaţie, suferinţe. Le-am încercat şi pe acestea în câteva montări, dar comedia este o dezlănţuire, o formă de energie pozitivă şi, mai ales, una de interacţiune umană profundă. În spectacol, comedia se naşte din cooperarea dintre actor şi regizor. Gestul creator al actorului îl naşte pe cel al regizorului şi invers, într-un fel de carusel care merge când în sensul acelor de ceasornic, când invers, fără vreo logicã anume, ba, aş zice, eventual după una alterată. Şi iată sintagma “alterarea realităţii”, care nu este altceva decât bâlciul, carnavalul. O lume inversă, o lume în care haosul este domnitor şi iniţiator al tuturor gândurilor, cuvintelor şi gesturilor posibile, o sarabandă a lucrurilor anapoda care stârnesc un râs eliberator. Toate personajele sunt cuprinse de această stare specială şi absolut toate caută un anume echilibru în noua realitate, aceea în care masca face parte din chiar machiajul cotidian. Care ar fi acel punct care să facă lumea mai dreaptă, mai sigură, mai demnă de trăit? Iubirea! Dezlănţuirea sexuală este calea, năvala sentimentelor exprimate desluşit este soluţia. (Mihai Malaimare – Regizor)
Vârsta recomandată: +16 ani